Menu

wtorek, 2 września 2014

Obiecane informacje

Cześć!
Wczoraj obiecałam, że dziś przekażę Wam pewne informacje dotyczące bloga, postów na blogu, gry na MSP. Chodzi o to, że zaczął się rok szkolny, a ja muszę się brać za naukę. Wiem, że pewnie nic nie wyjdzie z mojego czerwonego paska na świadectwie, ale warto spróbować, nikt nie jest wszystko-wiedzącym człowiekiem także wszystkiego można dokonać w życiu. Głównie chodzi mi o to, że w poniedziałki i wtorki kończę lekcje jakoś o prawie 15, także posty będą później. W środy kończę prawie o 16, więc posty będą wieczorem. W czwartki kończę o 14, także będą jakoś o 15-16, a w piątki będę jakoś o 13 także posty będą jakoś o 14-15. Na MSP będę rzadziej jak pisałam powyżej. To wszystkie informacje jakie miałam do przekazania, teraz wybaczcie ale moja głupia za przeproszeniem babcia tu stoi i się gapi jak idiotka i stoi przy monitorze....... Zrzędzi i zrzędzi, nic więcej ;-; jak wiecie nie lubię swojej babci bo jest wredna, zazdroszczę tym którzy mają fajne babcie bo nikt by nie wytrzymał z moją ani sekundy, dosłownie ANI SEKUNDY, masakra...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Współczuję Nat. XDDD A moja babcia jest taka kochana. B) Każdy ma inną babcie. Moja jest taka, twoja jest taka. :3
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)