Menu

niedziela, 7 września 2014

Nowy wygląd - Jesień!

Cześć!
Jak zauważyliście przyszykowałam już jesienny wygląd bloga, zajęło mi to mniej czasu niż normalne wyglądy bloga bo tym razem się mocno pospieszyłam, nie chciałam przedłużać. Myślę, że się spodobał. Co prawda oficjalnie jesieni jeszcze nie ma, ale wolę mieć już wszystko zrobione, bo jutro poniedziałek i niestety nauka, na dodatek mam jakąś kartkówkę prawdopodobnie z matematyki, a tego najbardziej nie cierpię.

I jak, podoba się nowe "oblicze"?
Piszcie śmiało w komentarzu!


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Ładne jest na blogu takie ciepłe kolory się przydały POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd bloga bardzo ładny (: Też mam jutro kartkówkę z matematyki :( Będzie dobrze, powodzenia :* /ANIAWIKA<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia z kartkówy! :*
    A co do tła, ono jest po prostu śliczne! Ładniejszego nie widziałam!
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)