Menu

poniedziałek, 8 września 2014

Nowy plus czy hack?

Cześć!
Widzieliście już reklamę plusa w TV? Zauważyłam, że dodano do "Plus" wielką literkę "H", zdziwiło mnie to, więc postanowiłam coś o tym poczytać w internecie. Oto co znalazłam:







Prawdopodobnie jakiś hacker włamał się do plusa i wszyscy tracą zasięg. Wszędzie dodaje literkę "H", nawet w reklamie. Niektórzy piszą, że zamiast plus będzie plush, ale bardziej sądzę, że to jakiś hacker się włamał i niedługo wszystko wróci do normy.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

14 komentarzy:

  1. Nie!!! ja mam 3 telefony w plusie!! a ten z ktorego pisze jest z play;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boję się, nie tyle o siebie, co o firmę. Mój jeden telefon jest w Plusie. A na tej mapie tą dużo kropką zaznaczony Szczecin, w którym mieszkam. Chyba mam powody do obaw, co?:s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ze Szczecina XD Sorka , że anonimem ;-; / Mary ;D

      Usuń
  3. heej tu 100 /H bardzo lubię twoj bloog pozdro 100 /H

    OdpowiedzUsuń
  4. W radiu mówili, że na kujowsko-pomorskim włamał się do sieci CyberHacker.. Więc wszystko wiadomo. ;)

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie! Na jakieś stronie pisało ,ze plus zrobił to dla fejmu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj (czy wczoraj nie pamietam XD) napisali ze to nie haker tylko ich "młodszy brat plush" XD a plush to oferta xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej się bałam, ale teraz już jest chyba wszystko ok. Na reklamach już nie ma tego H. C;

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie ja też nei miałam zasięgu i coś dziwnego się działo z moim fonem jak chciałam wysłać esa albo zadzwonić (niewiem jak to określić)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślałem, że "H" to znaczy "hack" ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest zdecydowanie hack. Na szczęście nie mam firmy w plusie tylko w T-mobile. ;)
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest plus i plush. Plush to drugi plus

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)