Menu

środa, 10 września 2014

Nowy hacker! - Niemieckie MSP

Cześć!
Chciałabym napisać dziś Wam posta, którego zawdzięczam lejdi130 (Garfild z chatu). Wszystkie zdjęcia, które Wam zaraz pokażę zrobiła ona, napisy na nich także, ale dziękuję za te zdjęcia ponieważ szczerze mówiąc nie chciałoby mi się :P
Użytkowniczka gra na niemieckim MSP, posiada 29 level i uwaga........ ponad 300 milionów SC

Oto jej części profilu:






Napisałam do niej, czemu ma ponad 300 milionów SC to mnie zablokowała.
Zwyczajny hacker, ja bym zgłaszała na Waszym miejscu. Nie należy jej się takie coś za nic nie robienie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. O.O blokować,blokować, BLOKOWAĆ POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko XD Jakiej czcionki użyłaś na blogu? :3 / WDanni

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej ją zgłaszać i blokować. Myślicie że ona może być niebezpieczna. O.o
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)