Menu

czwartek, 25 września 2014

Nowe tło! + Koniec unikatów

Cześć!
Jak wiecie dziś już kończy się dzień naszych wspaniałych unikatów, na które wszyscy czekaliśmy rok! Cieszę się, że miałam okazję kupić większość, ponieważ jestem ich kolekcjonerką i choćby miał minąć rok to nadal mam nadzieję, że powrócą unikaty, ale jeszcze inne niż teraz. Moim zdaniem w tamtym roku były gorsze unikaty niż te, które są w tym roku. Te mi się bardzo podobały, ale nasz retro tydzień minął bardzo szybko, teraz jest nowa kolekcja a przy tym nowe tło!
Zobaczmy je:
Podobne do pozostałych, jakie było jakieś dwie "wersje" wcześniej, ale te jest całkiem dobre. Przeszkadza mi tylko w tym tle ta ziemia, która jest czarna i po prostu tam gdzie mam znajomych to brzydko to wygląda i troszkę mi to przeszkadza.
Oceniam tło na 7/10, może być.

W następnym poście pokażę wam looki, które stworzyłam więc cierpliwości i do następnego posta!  
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Znajdziesz to tło w sklepie z tłami :3 będzie lepszej jakości xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je oceniam tak samo jak ty.
    Pozdrawiam ;*
    ~Justys

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej oceniam to 9/10 bo tło mi się podoba przyda się do filmów POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to miałam pecha, bo konto na MSP założyłam w pierwszym dniu tego konkursu :/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)