Menu

wtorek, 23 września 2014

Nowa "rodzinka"

Cześć!
Ostatnio zaczęłam interesować się tymi wszystkimi babciami, dziadkami, mamami, ojcami, córkami, synami, wnukami, ciotkami, wujkami (ogółem członkami "rodziny") na MSP. Zaczęło się od zwykłej babci, która założyła bloga ze swoim "mężem" dziadkiem. Potem zaczęła się Babcia Lidia, a potem Babcia Sewerynka, a nawet było ich wiele więcej!
Zauważyłam chyba "nową rodzinkę" na MSP. Jest ona głównie z babci/dziadków.




Ciekawa jestem ile jest takich "babć" na MSP. Może to nie jakiś super mega ciekawy post, ale mnie to tak trochę interesowało kiedyś, sama nie wiem czemu, to trochę głupio udawać babcie, dziadków, matki, ojców, ciotki, siostry, braci, wujków itp itd. Niektórym jednak nie zależy na sławie i sami pomagają np dając prezenty, pomagając w levelu.
Większość z tych "babci" jednak niestety zależy tylko na fejmie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś starą babcie jadwige w znaj :)

    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej myślę że te babcie itp. głównie są zrobione dla filmu POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać kawałek mojej Movie star !!! ^^ LOL XD Ale zaciesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol. Kochany dziadek Zbyszek nie ma rąk. XDDDDDD
    Te babcie powoli wkurzają. (:
    Pozdrawiam ;*
    ~Justys

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbyszko, może masz właśnie operacje rąk XD :)Pzdr-Patga P.S Chyba że 187 xD Zgaduje.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)