Menu

poniedziałek, 8 września 2014

"Nie kupuj The Sims 4!"

Cześć!
Dzisiaj wchodząc na MSP ktoś wysłał mi dziwną wiadomość na temat The Sims 4, ale było jeszcze coś na temat mojego życia prywatnego, co mnie trochę zdenerwowało...







 Jest wiele plusów i minusów gry, większości to minusy, ale jak nie spróbujesz to się nigdy nie dowiesz! Ja osobiście miałam wszystkie serie simsów do tej pory więc zakupię i czwartą. Co do mojej rodziny, to nie powinno Was to interesować. Tak, moi rodzice nie są razem ale już od jakiś dwóch lat! Nie rozumiem po co ta wiadomość, nie ukrywam, że to było trochę bezczelne :/

Na końcu profil:

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. A twarze ( tego co słyszałam od kl) są jak w 2..
    ~Angeley

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ściągnęłam demo z Origin i rzeczywiście te kolory denerwują, bo dali mały wybór, ale na ogół, to fajne. Nie wiem, czy kupować pełną wersję, bo ja w simsach najbardziej lubię tworzyć simy i im domy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje jej to wogulę nie powinno to obchodzić POZDRO The_Clie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby nowy podpis? ;D Bez urazy, ale kojarzysz mi się z hackerem xD

      Usuń
  4. Bezczelność...Co ją tak obchodzą sprawy rodzinne innych? Moi rodzice też nie są razem, i nie chciałabym o takich rzeczach rozmawiać -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. nie powinn ich to ineresować i por czmeu cały czas banujecie na chatch i po minucie odbanowujecie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta dziewczyna to jakaś idiotka.
    Pewnie myślała że ty zrobisz screeny na bloga u będzie "fejmem". Boże, co za dziecko. -,-
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest OK w nich. Oczywiście mam troche problem z kartą graficzną, ale nawet bez lepszej idzie wspaniale. ; )

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)