Menu

środa, 10 września 2014

NeoneHack

Cześć!
Chciałabym opowiedzieć Wam coś znowu o NeoneHack. Wiemy już, że udaje, jednak na chat napisała, że zhackowała sobie moderatora i dawała innym bany, tak, ciekawe tylko w jaki sposób. Specjalnie zapytałam się jej, czy zrobi to teraz, ale napisała że musi być kompletna cisza, to poprosiłam wszystkich o nie pisanie nic, a ona nic nie zrobiła. Za oszustwo dostała bana, ale potem zdjęłam jej bana i dostała gościa. Po chwili ja patrzę, a ona pisze jakieś:
Widzicie? Napisała "Fuck NeoneHack został bywalcem." i rzeczywiście dostała bywalca. Na początku myślałam, że ona serio to hackuje, jednak potem rozkminiłam jej działanie.
W jaki sposób dawała "sobie" bywalca?
- Otóż czyściła historię i wchodziła na chat z innego konta po czym zmieniała nazwę, a my dawaliśmy tej osobie bywalce, gdy dostała bywalca zmieniała nick na "NeoneHack" i pisała na chat "Fuck NeoneHack został bywalcem", czyli wszystko sobie zmyśliła.
Przycisnęłam ją i w końcu przyznała się do tego, że robiła sobie tylko żarty.

Żałosne, taka zabawa to tylko dla dzieci 5+

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Przeczytała notkę o tej co hakowała sobie moderatora i chciała się w tą osobe "pobawić" więc piszę takie bzdety POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jeszcze raz tak zrobi to daj jej bana na zawsze. C; (Nie każe)
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)