Menu

sobota, 6 września 2014

NeoneHack

Cześć!
Już dosyć dużo osób pisało o tej całej "NeoneHack". Twierdzi, że jest hackerką, ktora hackuje innym konta na MSP, jednak zauważyłam, że gdy kogoś "zhackuje", to dodaje zdjęcia "zhackowanej" osoby z bloga Lyod! Ostatnio na chat u mnie na blogu była niezła afera, ciągle ktoś banował, kickował i wyzywał. Ja nie wiedziałam o co chodzi, więc postanowiłam przeczytać rozmowę no i niejaka NeoneHack zastraszała lub kłóciła się z Lyod pewnie z powodu tych zdjęć.


Następnie weszłam na MSP, a ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam ten temat na forum:

"Zhackowana przez Neone", dziwne. Ale kto by chciał czyjeś konto i to z 16 levelem? Jeśli mam być szczera, to hackerzy kradną konta osób bardziej z rankingu typu level 30-50, a wiecie co najbardziej mnie zdziwiło?
Że gdy NeoneHack dostała bana na zawsze u mnie na blogu, to potem coś zaczęło migać, więc nacisnęłam na nick tego "hackera", a nazwa została zmieniona z "NeoneHack" na "mp3mp3", czyli twórca tego tematu na forum. Zaczynam podejrzewać, że mp3mp3 udawała NeoneHack, oczywiście jej blog został już usunięty, ale cóż. Pewności nie mam, lecz uważam że tak może być.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Miałem mp3mp3 w znaj o.o Miała konto coś typu super emofrind. Miałem podejrzenia co do jej najki która miała jako najke (XD) the dolly. Nie było jej w wyszukiwarce znaj. o.o Gdy jej o tym powiedziałem, powiedziała żebym zaprosił jej 2 konto. (mp3mp3). Zaprosiła mnie na bloga... Była spoko, a raz Zapytała się mnie o e-mail, bo chciała jakieś coś tam (XD) sc za free, czy jak tam, czyli chyba hack o.o Oczywiście mam olej w głowie i nie podałem. XD Potem gdy drugi raz była na koncie (i to była prawdziwa mp3mp3)powiedziałem jej o tym a ona coś tam że coś (XD) i bloknęła... Zabolało mnie to trochę no bo się lubieliśmy (no wiesz... W takim koleżeńskim sęsie xD) Bloga miała o hackerach ... Ale gdy zobaczyłem to, to okularki ojca założyłem xD Bałem się że szybki pękną (xD), ale gdy dowidziałem to mp3mp3 zobaczyłem xD To nie kłamstwo! XD Ja ją znam, znaczy znałem xD Okey, palce mnie już bolą od pisania xD Pozdrawiam :* 😎

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły kom Mati. B) A teraz ja dodam coś od siebie. Myślę że mp3mp3 nie kłamała. Bo raz na czyjymś blogu byłam i ona pisała że na konto wejść nie może i że ktoś ją zchakował. O.o
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mp3mp3 w znaj ale co tu piszesz to niestety Prawda

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)