Menu

czwartek, 25 września 2014

 

Na początku tego postu chciałabym poinformować wszystkich czytających ten blog że pierwsza właścicielka UkradnijDlaMnieNiebo - ja wraca na MovieStarPlanet. Pewnie mało osób  kojarzy mnie bo odeszłam pół roku temu. Nazywam się Julia i chodzę do 3 gimnazjum. Jeśli chcesz wiedzieć coś więcej oto mój ask: http://ask.fm/nieboxjulia (ksywka Niebo). 
Na tym blogu będę zajmować się modą i oto pierwsza notka:
W tym looku chcę stworzyć coś co przyciągnie uwagę innych.
Na początku wybieramy bluzkę i jej kolory.

Znajdziemy ten top w kategorii Koszule. Znajduje się on na stronie 5 (1 rząd, 3 rzecz)
Proponuję 3 kolory (miejsce jest na 4 lecz 3 i 4 kolor powinien być moim zdaniem taki sam by uzyskać zadowalający efekt). Wybrałam kolor niebieski bo po prostu jest on piękny. Odcienie których użyłam to:
Oczywiście można użyć innych kolorów, proponuję jasne.

Kolejnym etapem jest wybranie dołu stroju. Ja osobiście wybrałam spódniczkę która jest przepiękna i znajdziemy ją w wszystkie doły.
Kolor wybrałam oczywiście pasujący do górnej części stroju. 

Odcień koloru spódniczki znajdziemy tu:


Teraz czas na buty.

Obuwie które wybrałam znajdują się w kategorii Czółenka na pierwszej stronie. 


Kolor butów znajdziemy w poprzedniej palecie kolorów. 

I ostatnia rzecz to włosy. (Nie lubię akcesoriów ponieważ uważam że są one za drogie i dlatego ich nie dodam)

Włosy które wybrałam znajdują się w kategorii Upięcia na stronie 9.


Kolor włosów znajdziemy tu:



Tak oto wygląda mój look dla was. Jest on NIE VIP i najczęściej będę takie robić. 
W komentarzach proszę o opisanie jakiego stroju oczekujecie w następnym tygoniu.
A do tego jeśli kogoś NIE STAĆ NA ZAKUP stroju proszę go dodać do Listy życzeń i napisać tutaj w komentarzu dlaczego właśnie Ci mogłabym sprezentować taki strój. Codziennie 2 osobom sprezentuję te 4 rzeczy z listy.

Pozdrawiam.



15 komentarzy:

  1. Ja bym chciała ten strój , bo wyszedł Ci przepięknie ! / XxFloraWinxxX / A i sorki , że z anonima ale logować mi sie nie chciało XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten miętowy,błękitny i niebieski pasują mi na lato ,może postarasz się robić coś bardziej na jesień? Bo myślę że te ciepłe kolory były by ładne na tą pore POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź. W następnym poście oczekujcie czegoś na jesień/zimę!

      Usuń
  3. Śliczny ten look! Taki przypominający letnią aurę. :P
    Nie wymusz, ale jeśli już... ;*

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój login na msp - Philipia. Bardzo mi się podoba, chociaż ja bym go zrobiła w czerni :) Całą prawie kasę wydałam na unikaty dla mnie i koleżanek i nie stać mnie na ten look :( Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny look ;33 PS.: Jestem Twoją fanką, przyjmiesz do znaj., jeśli masz miejsce? :) Na MSP jestem: martynakrolewska10

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG..... Jaki śliczny!
    Zrobiłabyś następnym razem looka na jesień?






    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny look!
    Jezus kupie go. *-*
    Jak mi starczy sc. XD
    Bo mam 125 sc, jak zawsze. ;-;
    Niebo wróciłaś! Pod chyba nową ksywką. *o*
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś która się jara że Dzini wróciła, tfu, Niebo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się , że wróciłaś , a look śliczny! ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba.Chętnie kupiłam bym ten look,ale dla mnie jest on za drogi,poniewaz SC wydaje głównie na tła do filmów.Teraz zbieram na ubrania,ale słabo mi to wychodzi.W ponad tydzień zdobywam 50 SC. (Nie z kont pomocniczych). Więc gdybyś mogła,kupisz mi ten look? Ps Piszę z telefonu,więc nie wejdę teraz na MSP,i nie dodam looku do listy, bo na fonie nie mam MSP.Zachwile wejdę na komputer i dodam to do listy.Jezeli mozna,zmienie kolory,ok? Na MSP jestem 3kicia30

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i widać,że się na tym znasz. Mam nadzieje,że będzie ich więcej! Nie mam tylu sc by to kupić, ale postaram się to kupić. Może mi go sprezentujesz? Jak chcesz. ~♥♥♥kaja♥♥♥ to nick na msp. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)