Menu

piątek, 26 września 2014

murka89, Limon Fox

Cześć!
Wczoraj spamiąc w księdze gości ChrisekTopus (jeśli nie wiecie dlaczego, to zapraszam na tego posta: >>>kliknij<<<) pewna dziewczyna dodała na jego tablicy taki wpis:
No widać, że na zdjęciu nie wygląda za ciekawie...
Sprawdzmy jej profil:
Chciałam zobaczyć, czy to może być prawda więc postanowiłam sprawdzić jej szafę, faktycznie nie ma tam zbyt wiele rzeczy:

Ma jedynie jedną stronę ubrań, na drugiej są tylko trzy więc zbytnio nie liczę to jako drugą stronę. Wyszukałam tą niby "oszustkę" murka89 i przyjrzałam się jej profilowi:
(Przepraszam za status koleżanki w lewym dolnym rogu) Osoba ta raczej wypiera się jakichkolwiek kradzieży, być może Limon Fox faktycznie została okradziona, ale może akurat nie przez murkę89. hm....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Omg.. ~Klaudia_17 raz pisze na telefonie raz na kompie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba to lepiej zbadać... o.O
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe że Limon Fox kłamała. Nie wiem. :|
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę że przesłała sobie te ciuchy na drugie konto i chciała wrobić Mrukę89 i zrobić przy okazji sensacje a później je sobie pewnie odeśle POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  5. To moja kol. z msp. :o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)