Menu

czwartek, 4 września 2014

MSP jako the sims? - Tajemnica MSP (?)

Cześć!
Chyba jakoś dwa dni temu pisałam z Lyod i innymi dziewczynami na blogu kopiary, która pisała posty o Lyod i również o mnie. Napisała tam coś, co mnie zdziwiło. Nie wiem czy to prawda, ale co jeśli tak? O co tak naprawdę chodzi? Już tłumaczę, wszystko na zdjęciu poniżej:


Co o tym myślicie?
Z jednej strony chcę uwierzyć, ale z drugiej też nie, dziwne to jest trochę. Na koniec chciałabym przeprosić, że posty są krótkie, ale niedawno wróciłam ze szkoły i zrobiłam zadania domowe, a zaraz muszę iść się już trochę uczyć, no niestety ale takie już życie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Pracowali nad MSP w 2008 roku i tylko nad MSP więc to raczej nie były simsy POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię Nat. A co do simsów to... myślę że to zwykła bujda. ;)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)