Menu

poniedziałek, 22 września 2014

Mroczna dziewczynka

Cześć!
Ten post będzie o kolejnej Lupown, Penlown, Kupown (przepraszam, jeśli źle napisałam), a na dodatek osoba podaje się za hackerkę.
Powiedziała mi o tym wczoraj pewna dziewczyna z chatu (nie pamiętam już nicku), więc dzięki Niej mogłam dowiedzieć się czegoś więcej.
Zacznijmy od profilu:
Ten opis jest jednym słowem BEZNADZIEJNY. Nawet jeśli nie ma się najlepszych rodziców, to nie powinno życzyć się swojej rodzinie śmierci za wszelką cenę, bo po śmierci można się przekonać, że tak naprawdę Ci zależało....
Hackować to pewnie nie hackuje, ale nie wiem skąd wzięło się to w takim razie:
To pewnie jakiś blef, ale ok...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Mam kame w znaj xD
    Jak dla mnie raczej blef -.-

    Anakonda xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. O em gje. Ja mam te laske w znaj O.O ( te kamakamusia)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka na msp jest z domu dziecka i wie jak to nie mieć rodziców i nie wiem co by zrobiła kiedy by zobaczyła to POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)