Menu

piątek, 19 września 2014

"Mam nowotwór od gumeczek loom bands..."

Cześć!
Teraz strasznie dużo mówi się o tych Naszych bransoletkach zwanych "Loom Bands". Ludzie piszą, że jest to rakotwórcze, czy mam pewność?
- Nie, nie mam, ale i tak wolę nie ryzykować i ich nie nosić.
Na forum znalazłam temat, w którym dziewczyna pisze, że ma raka przez właśnie te bransoletki.
Nie wiem czy to jakaś kpina, czy nie, ale postanowiłam jednak zobaczyć jej film. Fragment:
Opisuje tam, że posiada raka i pozostał jej miesiąc życia. Nie wiem czy mam w to wierzyć, bo to trochę dziwne, lecz kto wie? Niektórzy nie robią sobie jaj, a jej konto wygląda przekonująca, więc dlaczego miałaby też kłamać?
Szczerze to nie wierzę w to co ona pisze w 99.9/100%, bo nikt nie zna prawdy i jest ta niepewność. Może chce się wybić?
Hm, jest różnie

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

30 komentarzy:

  1. Nowotwór rozwija się długo przez, lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. To moja koleżanka . Ona ma na prawdę nowotwór :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeszcze jeden temat na MSP "Mam nowotwór" w którym namawia do zobaczenia swojego filmu -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona te gumki je że ma raka? ;-; Wątpię aby produkt przeznaczony głównie dla dzieci był rakotwórczy ;-;
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  5. one naprawdę są rakotwórcze i mogą powodować nagłe zmiany hormonalne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kuzyn robi te bransoletki od 2 lat i nadal je robi! Zrobił ich chyba z 140 i ciągle je nosi..Nic mu nie jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gumki, które kupiła nie posiadały pewnie atestu - czyli zgody na sprzedaż. Gdy tego nie posiadają, są w wyjątkach rakotwórcze lub powodują niepłodność. :) Dlatego, że nie wszyscy czytają ze zrozumieniem, to teraz takie bzdety piszą..

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  8. O jezu. Przestraszyłam się. :C
    A ja tych bransoletek robię pełno! No i znów je schowam do wora i będę przechowywać tydzień. .-.
    Bo wcześniej też się przestraszyłam i schowałam je do worka. XDDDD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja pani od religii je nosi a jest już po pięćdziesiątce i nic jej nie jest a to wszystko jest z palca wyssane POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja je noszę i mają napisane na opakowaniu : CE czyli że nie są szkodliwe ale ja się z kol wymieniałam i nwm czy ona też miała na opakowaniu to CE :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam uff... już sprawdziłam dobrze ... dawno by je wycofali -,- to tylko kłamstwa ;-;

      Usuń
  11. Jak na opakowaniu jest CE taki napis to wtedy znaczy że były testowane i nic się nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest też "podróbka" CE. Takie chińskie. Napiszcie sobie na Google "czy loom bands jest trujące? Facebook" i wyskoczy wam taka stronka na FB. Poszukajcie tam zdjęcia z CE i zobaczcie sobie jak wygląda podróbka.

      Usuń
  12. Nwm. Może to być prawda, bo czytałam (chyba) w onecie, że jacyś tam eksperci odkryli, że coś tam jest i można jakąś chorobę złapać. ->GoldLight

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak kłamstewkobo się odchodzi z MSP :>

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdybyś ty miała nowotwór ? Pisałabyś,że masz ten nowotwór itp. Wiesz ile ona dostaje hejtów ? Wszyscy piszą,że ona kłamie i że te gumki nie są rakotwórcze. Znam ją z MSP :c Bardzo jej współczuje:C

    OdpowiedzUsuń
  15. Podróbki mają na sobie proszek. Moja koleżanka lizała i teraz są skutki.. Jest chora. Nie ma jej na lekcjach. Jak kupuje sie za 10 zł to są podróbki i mają na sobie proszek, taki biały. Prawdziwe gumeczki kosztują ok 80 zł w górę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi niech wejdą w link: http://zapytaj.onet.pl/html_server.php?id=706dcec8f99c0433896d855d2249450f&preview=true&referer=http://zapytaj.onet.pl/Category/028,002/2,27936354,Czy_gumeczki_loom_bands_sa_trujace.html

    OdpowiedzUsuń
  17. napewno nie 80 zl gora 20 phi

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rb te gumki i nic mi nie jest ale nie nwm czy moja mama mi ich niw wyrzuci :'(. Ja dokładnie patrze na opakowania i nie kupuję na zadnych targach . A raz mi mama kupiła w smyku i wlasnie tam pisalo "CE" Musze spojrzeć na inne opakowania żeby moja siostra nie mi9la podróbek ani ja XD.Niektóre to chińskie gówna a jak kupisz na llegro zestaw to tam jest wszystko orgilne , i chciałam na swieta taki zestaw ale mam już dwa pudełka i moja mama wlasnie się wpracy dowiedziała że są rakotwórcze -.- . Co teraz polowa szkoły mojej je nosi i co?:(.Nic i mnie jest!:(.Boję się ze już nie zrobie takiej bransoletki bo one pujdą do kosza :(.Nie wierze w to!:'(.
    Pozdrawiam!♥.Wiktoria ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja Koleżanka Umarła ... Prze Nowotwór .. ;(( . Lecz nie wiem czy to przez gumki .. :o

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlatego ja zawsze sprawdzam napis CE… i powinni je juz dawno wycofac, no nie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bosze ! .__. wejdzcie se na jej bloga ! przyznałą się że nie miała nowotworu ludzie wy wierzycie w to ? :-;

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda. Mogą powidować raka. Dziecko z warszawy. Nosiło co dzień branzoletki i doczepiała zawieszki po 8mieciąsach noszenia branzoletek po tym czasie lekarze powiedzieli że raka i po3 miesiącach zmarła jak chcecie mić taką chistorie jak ola to ok ale nie polecam nosić loom bands

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie wierzę, że te gumeczki powoduja raka czy cos....
    Sorki za blendy ;/
    ~Haczi

    OdpowiedzUsuń
  24. Te gumki owszem mają szkodliwe substancje chemiczne, ale nie zawierają ich tak tyle aby mogły być dla nas szkodliwe. Więc nie będziemy mieć od nich nowotworu . Nawet od tych nie firmowych. Niektóre przywieszki są rakotwórcze. Nie chodzi mi o te zapinki,, S" lub ,, C" tylko o te przywieszki. Od niektórych możemy zachorować. Uważajcie na te przywieszki!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)