Menu

sobota, 27 września 2014

Loom Bands

Cześć!
Miałam napisać tego posta w przekonaniu, że loom bands jednak mogą być szkodliwe. Mam dla Was kilka tematów z forum, wiem że pewnie nie będzie chciało Wam się tego wszystkiego czytać, ale może kogoś to zainteresuje:

Już zaczynam wierzyć, że te gumeczki mogą powodować jakieś usterki na zdrowiu. Wiecie dlaczego? Ponieważ w realu kolega mojej koleżanki pojechał do szpitala. Dostał mocnej wysypki i musiał trafić do szpitala.
Nie polecam

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam tych bransoletek. Wg mnie to tylko zwykłe gumki.
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  2. Są niebezpieczne tylko dla osoby, która nie umie ich rozróżnić. Te niebezpieczne, mają taki cieńszy znaczek CE lub wcale go nie mają.. Ja moje zestawy kupuję w chińskim sklepie, bo są po 2zł i widziałam tam kilka podrabianych np. z firmy "Loom bandz" (nie mylić z loom bands) nie miały wcale tego znaczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o Niewiedzialam... dzieki za informacje c:

      Usuń
    2. Te z chińskich sklepów są rakotwócze bo te nie powodujące raka nigdy nie beda takie tanie :p

      Usuń
  3. Bo powodują. Nosiłam na ręce 11 tych bransoletek (na lewej) i mam trochę kropek teraz na tej ręce. Nie, to nie są odciski.
    Pozdrawiam ;*
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robie ale boję się o mojego pana od historii i pani od religii POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ich nie nosiłam i nie mam zamiaru, jestem oryginalna i nie idę za modą. A tym bardziej nie mam zamiaru kupować ich podróbek. Misana (którą na moviestarplanet mam w znaj) ma rację. A te osoby co piszą "To są bzdury" to są po prostu niedowiarki, bo jakby tylko na moviestarplanet była o tym afera, to rozumiem, ale dorośli ludzie to udostępniają w internecie. Pozdrawiam/ Nika :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupuję w chińczyku każda paczka ma CE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam koleżankę z innej szkoły i jak cała klasa jej nosiła loom bands powiedziała ze są rakotwórcze a moja pani powiedziała ze bez znaku ce powodują alergie.... ale ja to ż uje i nic mi się nie dzieje ps pisze z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nosze te bransoletki chyba od roku i nic mi się jeszcze nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Debile... T_T Dla nie uświadomionych wyszły potwierdzenia badań,że loom bands nie są rakotwórcze ;_;
    PS.GGRATULUJE INTELIGENCJI XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Napisali bzdurę na stronie Fakty, i inne strony podłapały, nauczyciele zrobili "apel" a moja młodsza siostra po nocach spać przez to nie mogła bo się bała. ;-;

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)