Menu

wtorek, 9 września 2014

Link - Stare MSP

Cześć!
Na forum parę dni temu krążyły tematy o tym, że istnieje link do starego MSP. Prawdopodobnie jest bez wirusów (wchodziłam i nie było nic), niestety nie można tworzyć kont jak zwykle, ale można nacisnąć "Stwórz użytkownika", nie stworzysz go, ale zawsze coś.
Zdjęcie z forum:
Jeśli nie chce Wam się specjalnie wchodzić z ten filmik, to oto link do starego MSP: >>>KLIKNIJ<<<

Weszłam, w sumie nic ciekawego, ale można powspominać.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

25 komentarzy:

  1. To normalne że mi się wyświetla jakiś błąd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też sie wyświetla ale ''serwer error''

      Usuń
  2. Fajnie, że jest jakiś link bez wirusów. Tylko szkoda że nie da się zrobić konta :c.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobacze ale myśle ze da się zrobić tego użytkownika ale trzeba być cierpliwym POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się zalogować tylko trzeba długo czekać

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam i ? Stara strona ale jakiś napis mi wyskoczył i wyłączyć się nie chciał :( .

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że bez wirusów! Czekałam długo ale się nie dało stworzyć użytkownika. :c Ale ci którzy wtedy nie mieli MSP mogą zobaczyć jak to było. :) Np: ja. Ja nie widziałam i zobaczyłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lognełam się na starym msp są rośliny po 900 sc i unikaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da sie zalogować? na to msp
      stare

      Usuń
    2. Da się zalogować? Na stare msp?

      Usuń
  8. Byłam i miałam unikaty i roślinki i bez diamentów! ( i stare animki ;3 )

    OdpowiedzUsuń
  9. Tam nie ma żywego użytkownika pozdro :3

    OdpowiedzUsuń
  10. a czy da się zalogawać?

    OdpowiedzUsuń
  11. a czy można tam się zalogawać ?

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu w to nie da grać

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nawet się strona startowa nie wyświetla tylko jakiś błąd :O

    OdpowiedzUsuń
  14. No koment.. Nie działa.. !
    404 - File or directory not found.
    The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)