Menu

poniedziałek, 29 września 2014

linga32

Cześć!
Słyszałam, że lubicie oglądać jakieś dziwne "postacie" na MSP typu krwista wdowa, lupown, penlown, kupown (czy jakoś tak), mroczna dziewczynka i inne. Nie muszą one być "straszne", lecz żałosne lub śmieszne.
Znalazłam ostatnio temat na forum, kompletnie mnie zażenował:
Bardzo wzruszająca historia, naprawdę. Czy wy nauczycie się, że forum to nie opowieści o życiu? Forum to miejsce do reklamacji, zaproszeń, pytań i ogłoszeń.
Z ciekawości zerknęłam na jej profil
Przepraszam za te głowy, ale niestety teraz najeżdżają na cudzy profil, co mnie trochę denerwuje. W księdze gości ma jedynie dwa wpisy, jeden że jest miłą znajomą (czy coś podobnego), a drugi o treści "UKRADŁAŚ MI ######" (były kratki, więc nie wiem co było napisane i co ta osoba miała na myśli). Jeśli wpadnę na inne tego typu osoby, to napiszę o tym również. Jednak teraz nie piszę już postów o waszych kontach typu "XxPorshiaXx to moja żonka", po prostu nie zwracam na to uwagi, mam to już gdzieś i dużo osób mnie przekonało.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Racja, próbuja zwrócic na sb uwagé ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie jedna rzecz:
    O- ta "dziwaczka" ( Sorry za uraze do tej dziewczyny)
    Y - pierwszy komentarz



    O - ( Temat forum I ten opis)
    Y- KOLANAMI Z KILOMETRA<3
    O- tak


    What? O co kaman? Powie mi ktoś? / Misiowata009

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah ja nmg, piszczee XDDD
    I jeszcze ten status " jestem laska jesem czasem nie grzeczna bo chce zrobic fiku miku" XDDDDDDDDD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona ma strasznie rzadki unikat. o.o
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten post a gdy kliknełam na jej profil byłqm pewna że kłamie POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)