Menu

piątek, 12 września 2014

Lepiej! :)

Cześć!
Wczoraj pisałam, że postów nie będzie do czasu aż wyzdrowieje, ale miałam Was informować o stanie zdrowia itp. Byłam wczoraj na pogotowiu i przypisali mi odpowiednie leki, czuję się już lepiej, lekarstwa są okropne, nie mogę ich czasami połknąć bo bierze mnie na wymioty, ale daję radę. Myślę że jeszcze jakieś 2 dni i wszystko będzie w porządku, a posty będą już normalnie pisane. Mam nadzieję, że poczekacie na mnie :)
Druga informacja to ta, że już do niedzieli mogę nie mieć Internetu, mama chce go zabrać na wyjazd ;-; mam dość, chcę już wracać, ale to już niedługo:)


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Wiem jak to jest z lekarstwami ale naj ważniejsze jest to że czujesz się lepiej POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej szybciutko :-* Czekam na posty *-*
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj do zdrowia! Chcę już następne posty! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko nam zdrowiej bo bez ciebie nie wytrzymamy! :*
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)