Menu

niedziela, 28 września 2014

Krwista Wdowa

Cześć!
Miałam tego posta napisać już wczoraj, ale napisałam zupełnie inną "serie" tych postów. Teraz chciałabym pokazać Wam kolejną postać typu "penlown".
Przypomina mi ona dwie dawniejsze siostry (hackerki) PotkieNight oraz PotkieStar. Przypominacie sobie? Pisały o krwi i miały wspólną wyliczankę "Czas płynie i płynie, jak krew w żyle" tak wiem, jest paskudna i nie najlepiej się nią czyta, ale cóż.
Zobaczmy jej dalszy profil:
Napisałam jakąś bzdurę w jej księdze gości bo wiadomo że chce się tylko "wyfejmić". Filmów nie ma, artbooków nie ma, looków nie ma. Nic nie ma.
Więc to nic szczególnego.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Nwm po co robić takie konta ;-; Jeszcze dostaniesz bana IP i co?

    Pozdro
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest jakaś dziwna. Napisałam do niej "Hej" to ona odpisała "Odwal się".
    Nie wiem o co jej chodzi. Może ona jest zalęknionym dzieckiem? O:
    Nwm.
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej myślę że chce być fejmem POZDRO Liliana0555

      Usuń
  3. Poco robić wgl takie konta? Dla FEJMU. nienawidze takich -,-
    ~~ pozdro, yabi1 ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)