Menu

piątek, 5 września 2014

Krwawa animacja

Cześć!
Podczas zatwierdzania komentarzy na blogu ktoś napisał o tym, że animacja z krwawym nożem jest znowu w sklepie. Czy to prawda?
Czy to prawda nie mam zielonego pojęcia
Co jeśli powróciła?
Zaraz zajrzę do sklepu i popatrzę. Jeśli ktoś nie wie, o jaką animacje mi chodzi, to dodam tutaj małe zdjęcie z internetu:
Nóż w sumie krwawy nie jest, ale większość osób go tak nazywa, czyli "krwawy nóż". Być może chodzi o jeszcze inną animację, niż jest ta, ale wydaje mi się, że nie ma innych z nożem, sama nie wiem. Ogólnie mam pomysł, ale to już tylko od moderatorów zależy, a mianowicie o to, że skoro nie chcą przywrócić unikatów w formie ciuchów, akcesorii itp, co może przywróciliby te jakieś stare, dawne krwawe animacje chociaż na 5 dni. Moim zdaniem to fajny pomysł, bo dużo animacji takich bardziej drastycznych potrzebne są w filmach i tego typu sprawach.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. To dla tego mieliśmy problem z ANIMACJAMI w ctr bo zmiebiali tą animke POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jestem strachajła. XDDDD
    A wiesz że krwawe animacje są w jednym baaaardzo starym filme na MSP?
    Pt. Dziewczynka na rolkach
    To jest horror, i faktycznie trochę straszne.
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)