Menu

niedziela, 21 września 2014

Kłótnia w KG - Wyjaśnienia

Cześć!
Wiele z Was pyta się o co chodzi z tymi wszystkimi "kłótniami" pomiędzy mną a Ricca105 w księgach gości. Tak naprawdę nawet nie mam pojęcia o co jej chodzi, ale zaczęła mi pisać, że mam pokemońskiego bloga i że jestem plastikiem, pisała tego coraz więcej więc zaczęłam to usuwać, wkurzyłam się i napisałam jej w księdze gości że sama jest plastikiem i po co daje unikaty skoro są w sklepie a potem miałam około 10 wpisów w księdze gości że mam się odczepić od Riccy bo jest lepsza, fajniejsza itp, a pewnie połowa z Was nawet jej nie zna.
Wszyscy mnie oskarżali, że to ja zaczęłam.....
Głównie wyzywały mnie:
$Abby.
Alusia!
cyrja
Roksanka1033
Camila882
Mam nadzieję że pożałują, ja niestety nie mogę zrobić im "spamu" w KG bo je zablokowałam, muszę kogoś poprosić o pomoc :)
Nie znają mnie, a komentują to pożałują
Nawet przez te awantury w księdze gości Riccy pojawiła się Nikuss, czyli prawdopodobnie ta sama osoba czyli Ricca
Dziękuję bardzo
Gosiacz2002
Czadoffa xD
za obronę

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. A to wredne babsko! :@ Dowale jej przez ekran. XDD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem po co ludzie od tak przezywają innych POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba siedzieć w spokoju nie umiom
    ;-;
    - kkarina011 Sorry za błędy ale pisze z fona xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Logika ._________.


    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)