Menu

wtorek, 23 września 2014

Komentatorka miesiąca - Informacje

Cześć!
Niestety nie mam komentatorki września w znajomych na MSP, a VIP mój niestety dobiegł końca, więc póki co dodałam takie coś na bloga:
Mam nadzieję, że coś wymyślę i najwyżej wytnę (to pewnie mi zajmie z godzinę) Twoją moviestar z profilu i dodam do niego jakieś tło co będzie dość ciężkie, ale pewnie coś wymyślę jak ja to zawsze robię w sytuacjach że tak powiem "awaryjnych" i wszystko będzie ok, najważniejsze że jest już informacja kim jest komentatorka tego miesiąca. Jak wspominałam do obrazka coś wymyślę i myślę, że w ciągu kilka dni powinien być jakiś obrazek (jeśli nie w tym tygodniu to w następnym, mam dużo na głowie).

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Wybiore animację którą będzie ci łatwo wyciąć bo wiem że masz dużo ważniejszych rzeczy do zrobienia niż wycinanie mnie POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam sposób na wstawienie osoby do artu której nie ma się w znajomych, do filmu także znam !
    ~ alexandra st 100 a

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zrobisz świetnie tego gifa. *o*
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)