Menu

poniedziałek, 29 września 2014

JestemStarszaOdSiebie

Cześć!
Znalazłam jeszcze jedną osobę do opisania, ale wyjątkowo piszę to dla was, ponieważ moim zdaniem opisywanie innych jest trochę bez sensu, ale jak się wam podoba to będę to robiła, bo bloga piszę dla was, a nie dla siebie.
Skąd ją znalazłam?
Oczywiście nasze źródło to forum
Już sam temat był dla mnie trochę dziwny, ale te "ZAMKNIJ DACH" już dla mnie coś oznaczało, to normalne. Na co dzień spotyka się takie osoby, więc mam trochę doświadczenia.
Nick "JestemStarszaOdSiebie" sam w sobie jest bez sensu. Jak można być starszym od siebie? Podejrzewam, że konto stworzyła dla unikatów, faktycznie, ma ich wiele i sami to możecie zobaczyć, ale w większości te, co były w sklepie.
Nie będę pokazywać reszty profilu, bo to bez sens jak pisałam na samym początku, ale przecież sami sobie to możecie obejrzeć.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Kolejna chce zrobić z siebie fejma to robi się już nudne POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można być starszym do siebie? ;-; ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. No ej.Ta czerwonowłosa to ja!!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)