Menu

wtorek, 30 września 2014

Jak kupić/stworzyć unikaty? - Poradnik

Cześć!

Wiele osób zastanawiało się jak na Niemieckim MSP zrobić unikaty w Design Studio? Znam już odpowiedz od jakiegoś tygodnia, jednak nie pisałam o tym, bo mało kto wiedział, ale teraz że prawie każdy o tym gada zdecydowałam się powiedzieć.

Tutaj jest jeden z filmików jak to zrobić:



Jedyne co trzeba to zainstalować program charles 9.3.2
Możecie poszukać więcej na YT i tworzyć unikaty, jednak uważajcie, bo możecie dostać bana (bo pewnie niedługo moderatorzy się skapną).

Ja na razie nie ryzykuje


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

17 komentarzy:

  1. To jest chyba program hackerski. O.o
    Też wolę nie ryzykować. xD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powiem szczerze że uni bym chciała (pewnie jak każdy xd).
    Ale wolę nie ryzykować. ;33
    Pozdrawiem :*
    ~Kremóweczka 100

    OdpowiedzUsuń
  3. Num, program raczej hackerski :c Ale warto wypróbować. Jak chcecie, mi komp później będzie zamulać. ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, to z tego filmiku mało co zrozumiałam. Wcześniej oglądałam inny jak tworzyć w ds xd. Raczej nie wypróbuję.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. O.o. Komu prezent z listy...? Pisać mycha20oo

    OdpowiedzUsuń
  6. próbowałam niedziała

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba działa tylko na niemieckim. Ja tam uwielbiam ryzyko xD Ale nie, nie chce być jakimś hackerem czy coś. ~~ pozdro, yabi1 ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kol mówiła że kogoś za ten program wsadzono do poprawczaka nie opyla się ! ~Kamakadzia

    OdpowiedzUsuń
  9. HyHy ... to prawda to jest program hackerski , ale za to nie dostaje sie bana. Ja mam weza na klate i czapke ;p nie blokneli mnie nic ;p ale modzi sie skapli ze cos tu nie gra i charles nie dziala ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie działa? Szkoda chciałam wypróbować

      Usuń
  10. Mam ten program, tyle,że wersję próbną :33

    OdpowiedzUsuń
  11. też na francuskim msp tak było (w desing studio)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie działa.
    Próbowałam na niemieckim msp.
    Po zamknięciu programu lub wylogowaniu się unikaty znikają a sc zostają oddane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja se na innym koncie będę to używać c;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)