Menu

środa, 10 września 2014

"I've got you on my celownik"

Cześć!
Ewelina, przeważnie "masło" z chat (na MSP VampireGirl10 oraz SillyRaptor) napisała mi, abym zrobiła posta o pewnym wpisie w księdze gości Arli. Zapewne wiecie kto to Arli i to chyba wiadomo, więc nie będę tłumaczyła. Przejdźmy do wpisu.
Głównie chodzi mi o wpis do księgi gości użytkownika "destroldo", jak widać tłumacz google nie sprawdził się. Gdy przeczytałam ten wpis myślałam że się wręcz posikam ze śmiechu "I've got you on my celownik", te zdanie jest moim zdaniem najlepsze.
Jeśli Was to nie śmieszy to rozumiem, jednak dziś mam tak zrytą banię, że ja się popłakałam ze śmiechu z powodu patrzenia się, sama tego nie rozumiem, przejdzie mi.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Tak się kończy google tłumacz ha ha POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojć, chyba coś źle tłumacz przetłumaczył XD

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba tłumacz google się wichrował xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha ja nie moge XD Coś chyba tłumacz go nie lubi. XD
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)