Menu

sobota, 13 września 2014

Informacja....

Cześć!
Niestety moja "kochana" mamusia ma coś z głową i mi mówi, że jestem wredna bo nie chce jechać do Karpacza, czy to normalne?
Nie chcę jechać bo:
- Jestem chora,
- Mam 3 sprawdziany,
- Zadania domowe,
- Nie mam siły się nawet podnieść,
- Bolą mnie mięśnie.
Mówiła mi, że chce żebym szybko wyzdrowiała, no właśnie widzę. Tymczasem życzy mi jak najgorzej bo nie chcę jechać gdzieś gdzie jest zimno i nieprzyjemnie...
Najlepsze jest to, że ona mi zabierze Internet a bez Internetu nie sprawdzę co mam zadane (nie chodzę do szkoły z powodu choroby).
Nie no nie życzę nikomu takiej rodziny, po prostu dość.... -,-


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Jezu, współczuje Ci porszak, chociaż też lepszej rodziny nie mam :/ :c
    PS. Tu garfild ale pisze z laptopa siostry xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bardzo chciała do Karpacza pojechać. XD, a i zapraszam na Zadnenudy.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez urazy ale, twoja mama jest trochę powalona. :/ No bo jesteś chora i ona cię na dwór wyciąga. Chyba chce żebyś była bardziej chora. :c
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)