Menu

środa, 24 września 2014

Ineska - Ziuta55 (?)

Cześć!
Poinformowano mnie dziś o tym, że Ziuta55 ma dziwny opis na MSP "TÓ INESKA", dosłownie pisze jak ona sama, może to serio ona?
Tak wyglądała treść wiadomości:
Wyszukałam ziutę i oto co było:
Ten opis, hmm..... Też mnie przekonuje tak jak Piotra, ale jednocześnie ona sama mogła to napisać dla szpanu w co jednak wątpię.
Ineska wczoraj wrednie weszła na mojego bloga i zachowywała się jakby nic się nie stało, oczywiście wywaliłam ją i wyzywałam. Jak można być tak chamskim?
I tymi swoimi literkami na klawiaturze napisała jak głupek "Cicho, pobieram photoshopa", a co mnie to obchodzi? Musisz robić to na moim blogu?
Jesteś jakaś głupia, dosłownie!
I ten jej nick "Ineska powraca, strzeżcie się" (czy coś w tym stylu), ojej już lecę do mamusi tak się boję, ogarnij się dziewczyno! Nie jesteś pępkiem świata! Nikt nie jest święty, jak macie coś do mnie to nie mój problem, nie wiem czy to była prawdziwa Ineska na chat, ale tak się zachowywała, więc to kieruję do tej osoby.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Widziałam ten profil i myślę że to ona POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśli... nie jednak ona nie myśli. / Misiowata009

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest jakaś... no nie mogę bo za dużo przekleństw by było. xDD
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)