Menu

niedziela, 21 września 2014

Ineska - Powraca?

Cześć!
Słyszał ktoś może o tym, że Ineska powraca? W sumie nie interesuje mnie to, ale jeśli to prawda to pewnie będą kolejne awantury, a może i nawet blogi, w których będzie mnie znowu krytykować? Hm szczerze nie rusza mnie to już bo mam już przez tego neta mega rozwalone nerwy i nie tylko.
Pewna osoba napisała mi to na chat:
Kaila585?
Zobaczmy ją


Rzeczywiście nie wygląda ciekawie, jednak tematu na forum o Inesce nie znalazłam, być może za późno weszłam w forum.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Znowu Ineska ona zaczyna się robić nudna. Porshia czy moglabys zrobić bym mogła pisać na twoim blogu na czacie? Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, podejrzane.. O.o
    Ale Ineska ma konto na MSP i była VIP'em raz nawet. Jej konto nazywa się Eeqthie
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten post i myślałam że to jej drugie konto ale po co na nie by kupować VIP (wiem po nosie) POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)