Menu

poniedziałek, 22 września 2014

Ineska powraca! (Trochę prawdy o niej)

Cześć!
Ostatnio zrobiło się znowu głośno na temat Naszej już "nudnej" Ineski. Dlaczego nudnej? To oczywiste, ona ciągle gada że odchodzi bo nie ma zamiaru sobie psuć życia w internecie, a tak naprawdę potrafi siedzieć od rana do nocy i nawet nie odeszła do tej pory bo znowu robi mi jakieś akcje a nawet z nią nie rozmawiam.
Wczoraj w swojej księdze gości znalazłam pewien "komentarz". Brzmiał on tak:
"To ty jeszcze nie zdechłaś?"
Ineska mówi innym, że nie da mi spokoju póki nie zdechnę. Jak można tak komuś życzyć?
Serio, życzylibyście mi śmierci?
Napisałam jej to w księdze gości:
Jeśli ktoś nie może się rozczytać, to napisałam jej tak:
"Problem masz? Nie obchodzisz mnie :) Nie życz komuś śmierci bo pewnie zaraz sama zdechniesz :D"
Taka prawda......
Oto jej "nowy" profil na MSP:

To jest ona na więcej niż sto procent.
Po pierwsze - Te słownictwo
Po drugie - Te teksty
Po trzecie - Jej najki, które miała często (chyba) na poprzednich kontach, a nawet jeśli nie to są to jej "#Ineskotiees" (czy jak to tam ona nazywa).
Nie rozumiem jak możecie lubić takiego człowieka, który każdego niszczy, jak już kogoś nie lubi to się nie odczepi, ale dalej komentuje jak małe głupie dziecko, a na dodatek chce żeby każdy umarł...
Fajna mi przyjaciółka. Nie rozumiem jej "faneczek", bo skoro Nimi są to muszą jej tylko lizać za przeproszeniem dupe i siedzieć cicho, bo królowa chce swojej śmierci i tego czego ona chce.

Gdzieś mam taką przyjaźń i takich ludzi.
Rozumiem, lubcie sobie ją jak chcecie, ale kiedy ONA życzy mi ŚMIERCI, a wy jednocześnie lubicie mnie jak i ją to lepiej wyjdzcie, bo może jeszcze ją obronicie i też chcecie żebym "zdechła" :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Mam beke z tego ze ma 69 w nazwie. :D

    ~~ÓLÓB. Poza, fajny blog. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłam na to uwagi :D POZDRO Liliana0555

      Usuń
  2. Bez komentarza -,-
    Serio brak mi słów....

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat nie przejmuj się tą suką. Ona tylko chce ci dokuczyć.
    Naprawdę nie ma co się nią przejmować ;)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)