Menu

poniedziałek, 22 września 2014

Impreza u Samotnii

Cześć!
Nawet nie wiedziałam, że te całe "imprezy" u Samotnii nadal się pojawiają. Okazuje się, że są one tam często dzięki czemu Samotniaa ma dużo love it na pokoju (a wszyscy się dziwią, przecież to logiczne). Wczoraj także ktoś zorganizował tą całą "imprezę"
Zazwyczaj na tych całych spotkaniach często się "ruchają" jak my to nazywamy, bo zawsze jak ja wchodzę to ktoś to musi robić...
Cóż, muszę tam chyba częściej zerkać

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Tak...impreza u samotnii a tam (podróba) anonki a tam jeszcze coś innego zaraz na te impry bedzie chodzić Lady Gaga xD

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio orgnizowałam tam impre. :D
    Mimo że zapraszałam z 4 razy znaj (mam zazwyczaj ich 39 online) to przyszło tylko 6 osób. D:
    A moją znaj z klasy ona zchakowała. :C
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja firma 'Rob To z Anonka' xD hah, dzialo sie. Kreatywne-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja firma 'Rob To z Anonka' xD hah, dzialo sie. Kreatywne-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze też jest hacker który udaje samotnie albo anonka jak ta tutaj xd POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)