Menu

środa, 24 września 2014

Hacker Komar (?)

Cześć!
Tego posta miałam już napisać dawno temu, lecz ciągle zapominałam i wylatywało mi to po prostu z głowy. Chodzi o "hackera", co ma nazwę/ksywkę "Komar". Nie wiem czy to jego nick, czy co, ale jak wpisałam "komar" no to nie było nic takiego, no wiecie. Zobaczcie wiadomość, którą otrzymałam parę tygodni temu:
Wyszukałam tę jej koleżankę Sweetalolika12
Hm, ma twarz "the dolly", ale wygląda w porządku.
Może wcześniej miała taki opis, a teraz jest normalnie?
Cóż, nie wiem.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Kolejny podawany się za hackera T^T Nie macie już tego dość? ;-; ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. ona jest ok, nie jest shackowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko udaje albo bardzo lubi TD POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  4. Lel.
    Brak mi słów...
    Pozdrawiam ;*
    ~Justys

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)