Menu

środa, 24 września 2014

Dzień szkolny

Cześć!
Na początek, aby się że tak powiem "rozkręcić" po moim powrocie do domu zacznę od takiego posta, który będzie opisywał mój dzisiejszy dzień szkolny. Zaczęło się od początku mojego ranka, czyli ból brzucha i wymioty....
Tak, już od jakiegoś tygodnia tak właśnie zaczynam swój dzień. Co parę minut/godzin boli mnie brzuch i chce mi się wymiotować, jest to koszmarne, nie wiem co mi się dzieje...
Może wy znacie jakąś chorobę, która by mogła mieć takie objawy?
W szkole w sumie były same zastępstwa, zaczęło się od wychowania fizycznego i biologii, których nie było. Za to spędziłam mile czas pomagając razem z koleżanką pani od religii, która uczy 2 klasy podstawówki (moja szkoła jest złączona z podstawówką). Najgorzej było na plastyce, której nie cierpię. Moim zdaniem plastyka powinna być nieobowiązkowa dlatego że nie każdy ma talent plastyczny, a jak się go nie ma to możesz nałapać tylko tych słabych ocen, których raczej nie chcemy.... Ja na przykład nie jestem uzdolniona plastycznie w żadnym stopniu, dlatego nie popieram tego całego przedmiotu jak plastyka. W ogóle po co plastyka w 2 gimnazjum? W pierwszej nie było, ale już w drugiej jest, to takie nielogiczne, bo w 1 gimnazjum są powtórki z podstawówki, a nie w drugiej. Ogólnie nie mam zbyt wiele na głowie, ale dzień w szkole był nawet sympatyczny. Niedługo będziemy robić jakieś drzewo (czy coś takiego) na jakiś konkurs (o ile się nie mylę, nie słuchałam za bardzo na tej lekcji).
Ok, biorę się za pisanie postów o MSP.
Do zaraz!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. yey, też robię swoje dnie ^^ karolcia-i-movie-star-planet.blogspot.com <.< ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. A może jeśli nie masz to dostaniesz miesiączki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja pani za to na plastyce wszystkiego się czepia nawet do mojej koleżanki powiedziała "za dużo szczegółów" -,- POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu, Nat tak ci współczuję. :C
    Ja się boję wymiotować, nie nawidze tego, panicznie się boję. ;c
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)