Menu

niedziela, 28 września 2014

Duńskie MSP - Zmiany!

Cześć!
Tego posta również miałam napisać wczoraj przy tym poście o unikatach na Niemieckim MSP. Wszyscy pisali mi około 30 wiadomości, że są zmiany na Duńskim MSP, a ja to wiem już od nie całego tygodnia, jednak piszę to dopiero teraz. Niektórzy nie wiedzą o co z tymi zmianami chodzi, więc wytłumaczę.
Zacznijmy od tej skarbonki koło nogi:

Chodzi o to, że gdy masz VIP, to możesz zarobione StarCoins zamienić na fame.
Tutaj taki przykład:
Jeśli nie masz VIP to SC odkładają Ci się w skarbonce, a gdy już kupisz VIP to będziesz mogła je wymienić na fame jeśli tylko będziesz chciał/a.
Teraz kolejna zmiana:
Niewielka, bo tylko przenieśli prezenty i SC
Ostatnia zmiana:
Ceny VIP. Tylko dlaczego mam je w złotówkach, skoro siedziałam na Duńskim MSP?
Usunęli VIP "super" i jest tylko zwykły oraz ELITE.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Super! Oprócz tego że trzeba mieć vipa:cc

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tych zmian o.e Wbijam na duńskie MSP bo musze zobaczyć te zmiany na własne oczy o.e

    Pozdro
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej Nat, jeszcze zmienili koło fortuny. Bo wczoraj zalogowałam się na konto na duńskim MSP i było inne koło.
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe co się stało z tymi moviestars, które miały tam VIPa super.. /Natalie6412

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze na kazdym MSP, są vipy za zł, ale tylko dla nas, bo jeżeli przebywasz w Polsce to płacisz w złotówkach. Jak byłam w Angli, to wszędzie miałam w funtach. To chyba po to, żeby nie kupować taniej od innych krajów. Np. tam vip na tydzień kosztował ponad 5 funtów (nw ile teraz) czyli ponad 25 zł, więc mogliby kupować za te 12 zł u nas, ale nie mogą :))). A reszta zmian jest spoko, ale właśnie pominęłaś koło fortuny, które się odrobinę zmieniło :).
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o uni na niemieckim MSP, to Nella=3 (na polskim) ma film dotyczący tych unikatów

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby MSP bankrutuje? A,może chce żeby,więcej
    dzieci kupowało VIP POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tego nie rozumiem bo jak się ma VIP to skarbonka znika a można ją oprużnić tylko jak ma się VIP to jak ja mam to oprużnić?!>.<

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)