Menu

wtorek, 2 września 2014

Duch Moich Snów [5]!

Cześć!
Jakieś dwa dni temu wyszła nowa część filmu. Powiem szczerze, że jestem zadowolona ponieważ w chwili obecnej jest 414 wyświetleń na pierwszej części także zapraszam serdecznie na piątą część, a jeśli ktoś nie oglądał to również na pozostałe części.
Jeśli film będzie miał 80-100 wyświetleń postaram się zrobić szóstą część, tylko nie wiem jak z czasem bo mam już 8 kartkówek ustalonych oraz jedno odpytywanie ustne (do tej pory).

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę ci wyświetleń :( i blog wgl masz super ;D
    Ja na msp jestem JulaWikcia ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tyle wyświetleń na filmie! Nie chcę się chwalić, ale mój art ma 679 love it. XDDD Tak wiem to było chwalenie się. ;=;
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)