Menu

czwartek, 25 września 2014

Darmowy VIP - Podziękowania dla CH3MICAL

Cześć!
Wspominałam, że chciałam wykupić sobie wczoraj VIP na unikaty, bo była ostatnia szansa na wykupienie ich. Siedząc na chat CH3MICAL zaproponowała mi kupno VIP, zdziwiłam się, oczywiście nie nalegałam, bo głupio mi tak prosić lub brać od kogoś VIP za 12 złotych, ale jednak zdecydowała się wydać na mnie te 12 złotych i kupiła mi VIP na tydzień ELITE za darmo!
Dzięki temu jestem judge i mogłam kupić unikaty, które były dla VIP'ów.
Dziękuję Ci z całego serca, bardzo pomogłaś i nie musiałam tracić pieniędzy.
Dziękuję Ci jeszcze raz

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Jaka kochana! :)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz szczęście ;o


    Pozdro :)
    ~ F.E

    OdpowiedzUsuń
  3. Oyey. jaka ona fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprosiłam Cię. Czy tym razem doszło zaproszenie? POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, a moderatorzy ciągle mówią: "Nikt nie kupi vipa za darmo". xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)