Menu

poniedziałek, 29 września 2014

Ciężki dzień

Cześć!
Wracam po szkole z bardzo ciężką duszą, miałam tak ciężki dzień, że tego sobie nawet sama nie wyobrażam do końca. Pytano mnie na lekcji, miałam kartkówkę z matematyki i polskiego, a na dodatek pytano z zajęć artystycznych...
Oczywiście z matmy mam najgorsze oceny, które psują moją reputację. Wiecie jakie to jest wkurzające mieć ze wszystkiego 5, a z matmy jedynki?
To jest chore!
Jutro oczywiście muszę iść na poprawę, mam aż 3 kartkówki do poprawienia, jezu, co za koszmar!
Dziś wróciłam na dodatek do domu o 16, bo oczywiście lekcji 8.....
Za chwilę pojawią się posty o MSP, tylko pomyślę nad tematami.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Biedna :'( Życzę szczęscia na kartówkach :))

    Anakonda XDD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Nat. :C
    Może po prostu musisz się bardziej przyłożyć to tej nauki..
    Może po prostu zrób sobie tydzień bez laptopa? To na pewno Ci pomoże.
    Kochana, my cię zrozumiemy! :<
    Pozdrawiam ;*
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to..... jestem pilną uszennicą ze wszystkiego oprócz tej matematyki którą mamy z dyrektorem JEŚLI KIEDY KOLWIEK BĘDĘ MOGŁA BYĆ NAUCZYCIELEM TO NIGDY JAK MOJA PANI OD MATEMATYKI POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)