Menu

piątek, 26 września 2014

ChrisekTopus - Kłamstwo

Cześć!
Wczoraj poinformowano mnie, że ktoś podaje się za mnie, a z tego co wynika wyglądałoby na to, że jestem hackerką. Dostałam wiadomość, że w statusie (opisie) użytkownika ChrisekTopus jest napisane, że znam jego hasło i że ukradłam mu konto, w tym że nikt nie jest bezpieczny. Na początku chciałam zobaczyć co ten dzieciak wyprawia, oto zdjęcie jego statusu i profilu:
Wszyscy jak zauważyli ten status napisali mu w księdze gości ostre słowa, żeby się mnie nie czepiał, że to dziecko, że ma się ogarnąć, że ma nie kłamać, potem wszyscy wyszli i pojawiła się nowa grupka osób (około 3-5 osób) i spamowali mu księgę gości, a ja wraz z Nimi. Urządziliśmy sobie u Niego małą "konferencję", której pewnie nie będzie wstanie usunąć, bo jest tego zdecydowanie za dużo, a to u Niego na profilu pozostawi hejty na długi okres czasu.
Posłuchaj dziecko, napisałam Ci wiadomość:
Kto inny by się mógł włamać na konto z 10 levelem i pisać jakieś bzdury? No kto?
Nie chcę tutaj nikogo obrażać, ale raczej nikt by się nie włamywał na konto z 10 levelem, bo teraz to chodzi tylko o kasę, level i zemstę.
Powiem Ci tyle, nie uwierzę już w żadne Twoje słowo, wywaliłam Cię ze znajomych oszusto i więcej nawet nie racz się ze mną kontaktować, bo pewnie chodziło Ci tylko o to, żebym napisała o Tobie na blogu, to teraz uwierz, że nie będziesz miał komplementów.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Zal mi tego dziecka, a niektorzy w to jeszcze wierza..~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol. On raz miał w statusie że GrimReaper się mu włamał.
    I miał ten opis.
    Mogę ci przysłać screena tylko podaj enail. ;)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże, i czemu w Polsce są TACY ludzie POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórzy Polacy w necie to jak kury na pustyni.
    --kot bella

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, durne dzieci -,- I jak tu się nie wnerwiać, co?
    ~~ yabi1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)