Menu

piątek, 5 września 2014

#Candelaria - Sprawa wyjaśniona

Cześć!
Pamiętacie jak pisałam o tym, że #Candelaria bądź jej koleżanka (tak twierdzi) odgapiła mój wygląd bloga? a więc pisała do mnie coś, a ja jej odpisałam i doszłyśmy do wniosku, że nie będziemy zachowywać się jak małe dzieci kłócąc się o coś. Oto jej post na blogu z paru dni wcześniej:

Z niczym z tego posta się nie zgadzam, wiem lepiej o co mi chodzi, a to że mnie próbuje oczernić jej nie wychodzi, więc nie pozwalam sobie na kłamstwa na mój temat. Hejty w komentarzach wszystkie też usunęła, wiecie pewnie sami dlaczego. Jej nowy adres bloga to; http://candelaria-msp.blogspot.com/ Nie będę go odwiedzać, nie mam ochoty tam już wchodzić. Po prostu sprawę uważam za zamkniętą i mam już wszystko w nosie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Nie przejmuj się. Po prostu ci zazdroszczą, widać to. Pozdrawiam, Monika123587

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się tym. Sprawa przecież zamknięta! ;) Już nie masz do czego wracać. Było minęło! :)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)