Menu

wtorek, 23 września 2014

Cancers Prisioner

Cześć!
Parę dni temu spotkałam się z kolejnym dziwacznym tematem na forum. Chodziło tutaj o chorobę nowotworową przez znane gumeczki (bransoletki) loom bands.
Z tego tekstu wynika, że osoba dostała raka trzustki (kiedyś w poście pisałam o osobie, która pisała że pozostało jej jedynie miesiąc życia bo ma raka płuc, nick na MSP: DiedForYou). Powiem Wam coś teraz....
To prawda, że gumeczki loom bands powodują raka oraz niepłodność. Dlaczego?
Dlatego że w gumeczkach, które nie są oznaczone znakiem CE oraz kosztują mniej niż jakieś 50-80 złotych, to oznacza że posiadają w sobie substancję (proszek), którą gdy weźmie się do buzi może ona powodować nowotwora lub niepłodność, dlatego że dziewczyny wtedy szybciej dojrzewają (podobno). Wiem, że to prawda ponieważ są dowody na to, koleżanka też mi coś o tym mówiła, możecie zawsze poszukać coś w internecie na ten temat, bo ja się nie znam.

Zobaczmy teraz profil Cancers Prisioner:

Ten opis i film od razu dał mi trochę na myśl. Skoro robi o tym film, rozpowiada to na forum, a te konto widać że nie jest jej kontem prawdziwym to po prostu zależy jej na tym, aby mieć dużo wyświetleń. Jeśli to nie prawda rozumiem jeśli mogłam tą osobę bardzo dotkliwie urazić (rozumiem to), ale co ja mam sobie o tym myśleć, skoro każdy robi teraz to samo?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Ja wyrzuciłam te wszystkie gumeczki ._. To prawda że powodują raka... Niektórzy ludzie mają takie coś że na lekcji wkładają sb np. długopis do buzi xD i jedna dziewczyna z mojej klasy zaczęła "gryźć" te gumki... ._. Jakoś po 2 dniach zaczęla wymiotować *-* W szkole jest tak osłabiona że ledwo co chodzi ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle że powodują to te gumki które nie mają znaku EC i jeżeli jest w zestawie pełnym to kosztuje mniej niż 30 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzenie przez długi czas przed komputerem/telefonem też jest rakotwórcze :€

    OdpowiedzUsuń
  4. CE to skrót od "China exspert" ale kiedy przesuniemy trochę do tyłu te litery to zmieni to na inny skrót ("Centrum Europe" czy coś podobnego) więc skąd mamy wiedzieć które są prawdziwe? POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  5. nie musicie od razu ''wyrzucać wszystkich gumek''. Marze i powodują raka czy tam nowotwór ale to zależy czy są oryginalne czy nie ja kupuje oryginalne i sprawdzone i nic mi nie jest a jak kupujecie te gumki w byle jakich chińczykach to już wasz problem... -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne te co powodują raka zostawiają na rękach czarne ślady xd Ja kupowałam te gumki dawno i pamiętam że miałam na nich znak CE. Na szczęście ja je tylko noszę czasami nawet zapominam założyć ale do buzi nie biorę XDDD Za niedługo pewnie moda na te gumki minie i o wszystkim się zapomni xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jej troszkę wierzę.
    Ja miałam strasznie dużo tych "gumeczek" i mama kazała mi je wyrzucić do kosza. .-.
    Lol. Ale miałam przez to kilka kropek na tej ręce której nosiłam te kropki.
    Niedługo idę z mamą do lekarza z tym. ;-;
    Ehh, trzymajcie kciuki że nie mam nowotworu. (y)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże ja to ż uje
    cd ale ja kupuje za 5 zł i mnie to wiele obchodzi

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)