Menu

niedziela, 7 września 2014

Bronzidda

Cześć!
Teraz ciągle piszą do mnie postacie typu "kupa". Tym razem napisała do mnie niejaka Bronzidda, od razu napisała że nic ode mnie nie chce, tak, pewnie tylko dlatego żebym jej nic z kontem nie zrobiła. W sumie nic złego mi nie napisała, ale gdyby to się rozwinęło w dalszą rozmowę pewnie bym napisała.

Tak poza tym to wczoraj ktoś kto próbował mnie zastraszyć znowu przyznał się do winy:


Masz szczęście, że postanowiłaś ujawnić swoje prawdziwe oblicze, jednak mnie to już nie obchodzi. Nie zrobię nic z Twoim kontem, bo się przyznałaś, a tego oczekiwałam. Jednak nadal pozostaniesz w gronie tych, których napewno nie polubię. Tak jak pozostali.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Oni poprostu chca byc slawnimxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę ~kristin213

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wami. xD
    Bo to prawda xD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh.... Ta osoba "miśki" po prostu chciała być na blogu. Nie maja co wymyślać.
    ~Haczi

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)