Menu

środa, 17 września 2014

Brazylijskie MSP - Cała prawda

Cześć!
Gdy byłam chora pewna osoba z nickiem "Wściekła Zołza" na chat udzieliła mi pewnych interesujących informacji. Chodzi o to, że mam pewnego rodzaju "potwierdzenie", że brazylijskie MSP istniało. Wszystko wyjaśniła mi właśnie ona:
Weszłam w link, który został mi podany i znalazłam tam taki post:
Post na tym blogu został napisany chyba któregoś maja (nie pamiętam) 2011 roku, czyli 3 lata temu. Więc jednak brazylijskie MSP istniało, lecz czemu moderatorzy o tym nie wspominają to już nie wiem, może naprawdę był ten cały włam do ich systemu, ale nikt tego nie wie, to pozostanie chyba tajemnicą na zawsze.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. No nieźle, Wściekła Zołza dała bardzo dużo informacji na ten temat dzięki czemu mamy dowód! Pozdrawiam ją i wszystkich! ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co by zrobili moderatorzy kiedy byśmi ich o to zapytali POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  3. Brazylijskie Msp nie istniało! Przetłumaczyłam słowo "Spil" w tłumaczu google. Oznacza "Odtwórz" i POCHODZI Z DUŃSKIEGO Msp, a w Braazylii mówią po portugalsku.
    Pozatym można wyczytać, że było tam dużo leveli i quiz- Dużo 20 lvl, bo Msp jest tam od 2009 roku, był quiz, bo na duńskim Msp zmiany pojawiają się jako pierwsze.

    Logiczne? Logiczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi Cię. W tłumaczu google nic nie narobisz gdyż źle tłumaczy i mam na to dowody i (za przeproszeniem) spierdalaj z tą logiką. -,-

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)