Menu

piątek, 19 września 2014

Błąd

Cześć!
Jakiś miesiąc temu znalazłam na jakimś blogu (niestety nie pamiętam już na jakim) pewne zdjęcie w którym był opisywany błąd na MSP, bardziej chodzi mi o datę stworzenia konta, zobaczcie:
1901 rok? Przecież ta data jest aż wręcz przerażająca!
Niestety nicku z tym błędem nie znam, bo nie było napisane, tylko było to. Januar oznacza po niemiecku styczeń, czyli użytkownik jest z kraju niemcy.
MSP głównie istnieje od roku 2010/2011, pewności nikt nie ma. Wcześniej jednak było MovieStarPlant Beta w roku 2009, dlatego Claus jest członkiem z roku 2009, bo jest jednym z założycieli.

Dziwne, prawda?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Wtedy komputerów nie było. XD

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już to widziałam. Pisałam to chyba na famous-moviestar. Mnie to śmieszy :).

    Pozdro, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha XDDDDD Mika2118 rozwaliło mnie to. XDDDD Nwm czm XDDDDDDD
    A tak na moje zdanie, to jest podejrzane. O:
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko czemu pojawił się on? Błędy wynikają z usterki w np. dodanie unikatów na tydzień po tygodniu są w sklepie a gdy klikniesz "kup" nic się nie stanie ale kase ci zabierze czyli że majsterkowali przy dacie tylko po co POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)