Menu

piątek, 19 września 2014

"Arli wywala ze znaj"

Cześć!
Muszę Wam coś chyba wytłumaczyć. Wszyscy piszą na forum i nie tylko, że Arli wywala ze znajomych bez powodu i takie różne. Przykładowo to jeden z tematów:
Arli po prostu robi porządki w znajomych. Wy nigdy ich nie robiliście? Pewnie każdy z Was nie lubi mieć lagów, a przez lagi nic praktycznie nie można robić...
Arli jest na drugiej pozycji w rankingu, to zrozumcie że ona ma pewnie tysiące osób, w sumie to miała około 3 tysięcy znajomych, ale usuwa ich i już chyba ma tyle ile chciała.
Nie wińcie jej za to, bo nic nie zrobiła, jeju.......
Jest osobą jak my wszyscy.....
Miałam tego posta napisać już dawno, ale ciągle zapominałam jak w poprzednim :P

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Mnie też wyrzuciła, ale ją rozumiem. :)) Nie to, co inni.

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją rozumiem. Zapraszałam ! ! ! Alicjs ! ! ! do znaj i nadal nie przyjmuje. Pewnie dlatego że ma z 59 zaproszeń. C; Ja jak grałam na Alakindze to zapraszali co minute. .-. Bycie sławnym łatwe nie jest. XD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam konto na innej rze i tam byłam pierwsza w rankingu i wiem jak to jest gdy co chwile ktoś cię zaprasza a ty już nie możesz i ci się komputer laguje POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie wywaliła ze znaj już dawno bałam się o tym komu kolwiek powiedzieć bo by mnie pewnie wyśmiali :(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)