Menu

niedziela, 7 września 2014

Ari Zzang - Znowu?

Cześć!
Teraz dość sporo osób pisze do mnie na temat chyba już dość znanej Nam Ari Zzang. Znana może z dość dużego levelu oraz z jej hackniętego konta podczas wakacji. Tym razem napisała do mnie prawdopodobnie jej była najka lub przyjaciółka na jej temat.

(W miejscu kratek jest słowo "wymuszała"). Hm, zmyśla czy nie? Nie mam pojęcia. Parę dni temu Ari Zzang zaprosiła mnie do znajomych i napisała, że nie zna żadnej Lyod i że to bzdury co mi ludzie przekazują na jej temat. Być może to prawda, być może nie. Sama nie wiem co myśleć, a co sądzicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Nie wiem co o tym myśleć ~ kristin213

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię Ari. :) To moja najka tylko że na ALAKINDZE. :3
    Może ona zmyśla?
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)