Menu

wtorek, 2 września 2014

Ari Zzang - Kolejne informacje!

Cześć!
Pamiętacie jak obiecałam Wam przekazać kolejne informacje dotyczące zhackowanej niedawno Nam Ari Zzang? A więc pamiętacie może posta w którym była użytkowniczka "Deleted User", która miała w statusie "Usuwam się, Ari chce mnie podać na policję", pisałam tam, że może ona ma coś z tą osobą wspólnego? No i jednak miałam rację, zobaczcie jaką wiadomość dostałam:


Hm, czyli nadal nie ma śladów na osobę, która dopadła Ari Zzang. Jednak Lyod się przyznała, że to ona jej się wkradła na konto, tylko inni twierdzą że to bujda...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Tu Ari Zzang. To wszystko kłamstwa nie znam tej Loyd czy jak jej tam. NIE KŁAMCIE NA MÓJ TEMAT, JAK NIE WIECIE. Nwm kto mnie okradł.. Mam przypuszczenia, ale nie będę podawać nicków. To tyle pap ;* I pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Ari na w naj ALAKINGE. Bo to ja ją zaprosiłam na naj na akakindze. (Y)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)