Menu

czwartek, 4 września 2014

"Ari Zzang" i jej plotki na mój temat

Cześć!
Wczoraj na blogu z którym współpracuję weszła jakaś dziewczynka pewnie pięcioletnia i udawała że jestem hackerką oraz zmyślała jakieś historie z jakąś Moniką, które nawet nigdy nie miały miejsca bytu, zobaczcie:




Większych bzdur nigdy nie czytałam, na dodatek nieźle się przy tym uśmiałam. Ale bez obaw, to nie była prawdziwa Ari Zzang, ktoś się za nią podawał, a czemu? już wyjaśnię w kolejnym następnym poście.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Mam wrażenie że chodzi o Monike z MSPowicze.pl
    Dziwnee..

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie ma człowieka który nie plotkuje..
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)