Menu

czwartek, 4 września 2014

Ari Zzang - Ciąg dalszy

Cześć!
Nie wiem czy to prawda, ale Ari Zzang (prawdopodobnie ta prawdziwa) napisała mi komentarz pod postem w związku ze sprawą na temat jej włamania na konto. Był on takiej treści:


Czyli to dowód na to, że ta na chat w poprzednim poście co pisała o mnie jakieś historie i próbowała ze mnie zrobić hackera to zwykła podróbka, pewnie ta cała Candelaria lub Ineska, sama nie wiem już kto to mógł być, ale pewnie ktoś chory psychicznie.
Ari Zzang wspomniała, że to z Lyod to nie prawda, nie wiem czy Lyod by mnie okłamała, owszem bywało żebyśmy się kłóciły, ale nie okłamała mnie jeszcze, więc jak myślicie
To prawda że Lyod się włamała?
Czy też nie?

Podejrzane to wszystko, bo też nie ma dowodów na to, że to jest prawdziwa Ari, hm.... Co innego jakby napisała mi to na MSP, muszę się zastanowić.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Ja myślę że to ktoś komu się nudziło nad życie POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę że to Candelaria. Ona ci wszystkiego zazdrości więc dlatego ci dokucza. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedzieć czemu Ari ZZang mnie zablokowała na msp,nawet z nią nigdy nie gadałam,serio.Była kiedyś taka dziewczyna cała różówa i zawsze podpisywała się pod postami ~wasza Barbie,i chyba jej podróba była na niemieckim msp.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)