Menu

wtorek, 23 września 2014

Ankieta

Cześć!
Zauważyliście nową ankietę po boku bloga? Chciałabym, abyście zagłosowali "tak" lub "nie" na to, czy chcecie, aby UkradnijDlaMnieNiebo pisała tutaj posty o modzie? Będzie to wyglądało tak, że pojawi się 1 post na tydzień związany z modą, a pozostałe jak zwykle będę pisać ja, ale już o MSP i innych tego typu gier (bo czasami piszę o simsach, IMVU itp...). Mi osobiście to nie przeszkadza, ale najpierw wolałam zapytać się Was i proszę o wymienienie się zdaniami w ankiecie.
Będzie ona trwała jakoś do końca tego tygodnia, więc nadal czekamy na Waszą decyzję. Jeśli będzie przewaga głosów na "tak", to oczywiście Niebo będzie pisać raz na tydzień jakiś post o modzie. Mam nadzieję, że Was to zainteresuje, jeśli będziecie tylko chcieli, aby takie posty się pojawiały.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Oczywiście że tak! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oki mi obojętnie. Byle by były ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Klikne "tak" bo by się niektórym użytkowniką to przydało POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze byłby to taki fajny a'la dodatek do bloga ;-)

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, przyda się takie coś. C: A Dzini fajnie pisze. c;
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)