Menu

niedziela, 10 sierpnia 2014

Zemsta?

Hey wam!
Wczoraj wieczorem siedząc na blogu z którym współpracuję (patricia45-msp.blogspot.com) siedziała również Ineska, a nade mną wiadomość, że zemsta będzie słodka. Nie wiem dokładnie o co chodziło ale mam nadzieję że Ineska nie wpadnie znów na jakiś upokarzający pomysł, bo ja jej tego nie odpuszczę i nigdy już nawet słowa nie zamienię. Dosyć tych zastraszeń z mojej a nawet jeśli nie z mojej to z czyjejś strony. Nawet jeśli to nie mam być ja, to inni też mają uczucia. Interesuje się tym, bo nie jestem samolubem...

"Zemsta będzie słodka, miej was na oku" nie rozumiem, czy ona znów coś planuje? mam nadzieję że to tylko jakiś tekst walnięty żeby nas na chat zastraszyć, bo więcej takich afer to ja sobie mogę sama zrobić w ciągu dwóch minut... Tak, kłóce się dość sporo ale to nie jest głównie moja wina, bo ja wolę nie zaczynać, potem są tylko problemy.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Raczej Ineska chciała was tylko zastraszyć, bo wątpię że będzie chciała zemścić się na osobie która jej pomagała : / Było by to chamskie .-.
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ona planuje?! Co ma do cb?! Przecież jej pomagalas nawet po tym gdy była dla cb nie mila.Nie ogarniam O.O
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie i tak chce wszystkich nastraszyć...
    "rexa został bywalcem"
    jakim cudem dostałam wtedy bywalca jak mnie nawet nie było? ;_;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)