Menu

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Zdjęcie z MSP - Groźny

Hey!
Chciałam się z wami czymś podzielić, co bardzo mnie rozśmieszyło. Było to zdjęcie użytkowniczki o nicku Jeesiu (przepraszam jeśli zrobiłam jakiś błąd w nicku), a zdjęcie nazywało się "Groźny"

Najbardziej rozśmieszyły mnie te komentarze po boku:
"Masz brodę?!!!? Nieeee........ To jest conajmniej DZIWNE! To chyba nie ty!!!!!!!? AAA!"
Po prostu chciało mi się płakać ze śmiechu, brzuch mnie bolał i nawet pokazałam to mamie która się prawie popłakała - również ze śmiechu.
Nie no pozdro z tymi komentarzami, hah. I jeszcze ta ręka moviestar na brodzie, jezu haha.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Też się popłakałam ze śmiechu XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja płakałam ze śmiechu dopiero gdy Jees potwierdziła moje podejrzenia co do tego że to BJA :B

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)